کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9193 | مشاهده و دانلود: 739813004 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/28 | اعضاء: 316708 | نظرات: 37904
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها مبارک باد 💐
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 خرید لایسنس نود 32 اورجینال مناسب آخرین نسخه ها فقط 220 تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

یولا در حال برنامه‌ریزی برای تولید تبلت است

یولا دیروز با انتشار یک آگهی تبلیغاتی با عنوان Something Big، خبر از عرضه‌ی یک گجت با صفحه‌ نمایش بزرگ را داد. این کمپانی امروز یولا تبلت با سیستم‌عامل سیل‌فیش ۲ را معرفی کرد.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ یولا تبلت خود را تحت پروژه‌ای در وب‌سایت ایندیگوگو قرار داده و از پیشهادات کاربران نیز برای بهبود قابلیت‌های آن استفاده می‌کند. این کمپانی درصدد جمع‌آوری بودجه‌ی ۳۸۰٫۰۰۰ دلاری برای ساخت یولا تبلت است. البته شماری از اصلی‌ترین ویژگی‌ها و مشخصات فنی این تبلت تعیین شده است. تبلت یولا از یک صفحه‌ی نمایش ۷.۸۵ اینچی با رزولوشن ۲٫۰۴۸ در ۱٫۵۳۶ پیکسل، پردازنده‌ی چهار هسته‌ای ۶۴ بیتی اینتل، ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی، دوربین ۵ مگاپیکسلی و باتری با ظرفیت ۴٫۳۰۰ میلی آمپر ساعت تشکیل شده است. یولا قیمت این تبلت را ۱۸۹ دلار در نظر گرفته است.

یولا در تبلت خود روی ویژگی‌هایی چون سرعت و چندوظیفگی تاکید زیادی دارد و براساس اطلاعات ارائه شده توسط این کمپانی می‌توان تمام اپلیکیشن‌های در حال اجرا را در قالب یک پنجره مشاهده کرد. علاوه بر اپلیکیشن‌های سیستم‌عامل سیل‌فیش، می‌توان از اپلیکیشن‌های توسعه داده شده برای اندروید نیز در این تبلت بهره برد. در صفحه‌ی مربوط به این تبلت در ایندیگوگو، یولا تبلت خود را با آیپد مینی ۳، نکسوس ۹ و نوکیا N1 مقایسه کرده است.

JollaTabletInt

البته هر سه تبلت مقایسه شده یا معرفی شده‌اند یا به بازار عرضه شده‌اند در حالی که سرنوشت تبلت یولا هنوز مشخص نیست. همچنین باید به سیستم‌عامل سیل‌فیش نیز اشاره کرد که هنوز تجربه‌ی کاربری با آن غیرملموس است. یولا اعلام کرده که رابط کاربری این سیستم‌عامل حاصل یک سال تلاش این کمپانی است و البته خود آن‌ها هنوز از این سیستم‌عامل راضی نیستند.

این تبلت در حال حاضر در ایندیگوگو پیش‌فروش می‌شود و قیمت تعیین شده برای آن نیز ۱۸۹ دلار در نظر گرفته شده است. تاریخ عرضه‌ی تبلت یولا ماه می ۲۰۱۵ پیش بینی شده است. در کمتر از یک ساعت بودجه‌ی مورد نیاز برای تولید این تبلت تامین شد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 23698 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1393/08/29 تعداد مشاهده: 1519
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر